Translate

2011年2月1日 星期二

利是


新年又就快到
大家會做咩?!

我就緊係幫手入利是啦
我好似入利是機咁呀
今日晏就係公司入左好多20蚊
跟住番屋企又入10蚊
MAMI話比看更同茶樓個D比10蚊好啦
我個封唔好比10蚊就得GA LA!

其實我由細到大都好鐘意入利是架
大個入細細個利是封
而家入大大個利是封
我今年都係最鐘意星展D利是封
好得意呀!

沒有留言:

張貼留言