Translate

2011年2月13日 星期日

DAY 4 - Eat and Drink


大家去ALBANY如果有6,7個人
記得入住呢HOTE, 真係好正架! 又平!

MAMI好鐘意佢
要同佢影相

最後一點就係去DOG ROCK
真係好似隻DOG架
ALBANY其實冇咩野玩
只係抖下渡下假係好OK既!

跟住我地就去左DENMARK
最主要目的係去TREE TOP WALK

去TREE TOP WALK之前
我地去下個GREEN POOL先呀
D水係有3隻色架
太靚啦
係清到見底架!

ON THE WAY係會去埋HONEY FACTORY既
係呢度可以食到好好既ICE CREAM
屋企人買左好多HONEY
又係度不停試...HAHA!

跟住就係去TREE TOP WALK啦!
呢個大家都係好期待既
因為香港旅遊節目有講呀
我今次比上次行已經冇咁驚啦
同埋上次有睇到D INFO
今次可以講比佢地聽

WE REACHED THE HIGHEST POINT啦!

行完我地就去D酒莊啦
都係目的之一

呢個我未黎過
好靚呀呢個酒莊
你知道嗎...
呢度D草好似CARPET咁舒服架!

睇下...
係一望冇際既GRAPE樹呀!
美呆了!

佢地去試酒
我就同佢玩
佢好得意架
摸下佢個肚仔
佢就會郁一郁
可愛到冇狗有!

去完一個又去另一個

今次呢個有CHEESE既
不停食食食
仲買左成打酒走...
唔知以為今次黎係買酒架!


玩完買完
又要回程番PERTH
再揸番6個幾鐘番去啦

再見啦
DENMARK
我都係第一次黎JA
呢度好似同MARGARET RIVER好唔同呀!

沒有留言:

張貼留言