Translate

2011年2月3日 星期四

新年快樂


祝肥兔年新年快樂
步步高升
開開心心
股票升升升

YEAH!
我既年份呀!
唔知點解老一年都咁開心
兔年兔年
大家好好ENJOY我既YEAR啦!

兔年係應該開開心心, 跳脫兔!

沒有留言:

張貼留言