Translate

2011年2月3日 星期四

STRAWBERRY DAY

大年初一
新年快樂!
一早起身比家姐叫起身LOR
一連串既祝賀說話
好喜慶呀!

跟住我地就出發去雲泉仙館
我地係香港的話
初一一定係去呢度食素架

今年食完素仲有節目
比我地發展佢隔離有個STRABERRY FARM呀!

我地入去之前試食人地
係唔甜LOR
我同家姐眉來眼去咁係咁話唔得

入到去諗住玩下
拎左一個籃
跟住PICK左一粒試左
嘩...好SWEET呀!
同以前係KOREA食個D一樣咁SWEET呀!
跟住就起勢咁PICK!


好開心
近睇好大架!

呢粒算細架啦

呢粒好大架, 不過FOCUS錯左...HEHE

摘完都已經2點幾
我地去買杯MILK TEA再番屋企
佢地就打牌
我同家姐就煮飯做妹仔
真係好忙架
不過好開心LOR

沒有留言:

張貼留言