Translate

2011年2月17日 星期四

Day 7 - Back to Perth

今日終於可以唔洗可咁早起身
連日黎累積, 真係好累呀!
ENJOY下係沙灘屋既開心
同埋訓晏D, 唔洗出黎飲茶!
HAHA

差不多時間, 我就同左屋企人出黎CITY啦

大家可以係CITY行下
感受下呢度既人有幾悠閒
同埋呢個SUMMER有幾熱

仲可以比時間大家去行下街
買下野
係呀! MYRE成日都ON SALE架
我, 家姐, 呀AUNTIE都買到野
開心!
(不過我之後著新3個陣, 留底左一件係沙灘屋, 唔開心!)

當家姐同AUNTIE去LAST CALL既時候
我同大家姐, MAMI DADI去左TEA一TEA
見唔見個ICE CREAM有幾正!
咁熱, 當然要食番下凍冰冰既野啦!
最後要行下LODON CLOCK呢條街既!
我好鐘意呢度
同埋我成日覺得呢度係BUS STOP同CITY既SHORT CUT咁架!

行完街, D SHOP差不多6點就CLOSE
又未想食飯, 我地就番屋企抖下先!
由CITY番去都好快
途中一定經過呢度
日日都好雀
我地話我舅舅一定好鐘意!
今日終於唔洗我揸車, 可以影到我最愛既藍色小屋啦!!!

放底晒野
想去游水既游水
訓陣先既訓陣先
洗3既洗3

差不多時間就再出番去食飯

係呀, 日落都要影呀!
氈身睇當然係靚好多啦!

睇完日落, 就當然會見到月亮啦!
呢個比實際細好多架!
我真實見到個個大好多好多!

今晚終於可以同屋企人去食我最鐘意食個陣韓國野!

呢D前菜真係好食到停唔到口!!!
屋企人黎
緊係咩都試
我都未試過點D咁大型同貴野!


後邊個碟PANCAKE真最正!
次次黎一定要食!

好似仲有1,2樣野食架!
不過唔記得左影!

食完飯當然唔會咁快番屋企啦!
去CASINO賭番兩手先!
DADI有WIN WIN

呢張相好搞笑架
因為我地係CASINA外邊影左一張相
點知比人知道要我地DEL左佢

我地再行前兩步影左呢張!
係...我地係返逆的!
所以個個都YEAH晒!

當然影完呢張相就回家了!

沒有留言:

張貼留言